خمیر مالت گربه جیم کت 100 گرمی | GimCat Malt Paste

خمیر مالت گربه جیم کت 100 گرمی | GimCat Malt Paste

ویژگی های محصول

  • تاریخ انقضا 2026
  • قابل استفاده برای انواع نژادهای گربه
  • حاوی 43.7% مالت، سلولز و بتاگلوکان
  • افزایش سلامت و بهبود کارایی سیستم گوارش
  • تسهیل دفع موهای بلعیده شده از معده
  • ساخت کشور: آلمان
  • طعم و مزه: مالت
  • مناسب گربه:بچه گربه و گربه بالغ،برای هیربال
  •  مناسب نژاد: همه نژادها
  • محتویات: عصاره مالت

با خیال راحت خرید کنید!

قیمت محصولات سایت امروز شنبه 14 مهر به روز شده است!

760,000 تومان

ناموجود

ضمانت کیفیت محصولات

ضمانت بی قید و شرط

امکان خرید عمده محصولات

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

تضمین اصالت کالا

ضمانت کیفیت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

حتی روز های تعطیل

خمیر مالت جیم کت برای گربه استفاده می شود و بسیار نرم است. با استفاده از آن موهای بلعیده شده به راحتی دفع شده و از تجمع موها پیشگیری می شود.

موهایی که طی عمل لیسیدن به سیستم گوارشی گربه ها وارد می شود، اگر دفع نشوند، در معده مانده و گلوله مویی تشکیل می دهند. با بلعیدن موهای تازه، این گلوله بزرگ شده و دفع آن دشوار خواهد شد.

همچنین ممکن است باعث بروز حالت تهوع و بی اشتهایی برای حیوان شود. محصولات حاوی مالت به دفع آسان موها و پیشگیری از تشکیل گلوله مویی بسیار کمک می کنند. در ادامه ی مطلب یک مالت با نام Malt Soft Extra از تولیدات کمپانی جیم کت را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های خمیر مالت نرم گربه جیم کت

از این محصول برای نژادهای مختلف می توانید استفاده کنید. بافت آن بسیار نرم بوده و فوق العاده خوش خوراک است. در فرمولاسیون آن علاوه بر مالت از روغن دانه ی کتان استفاده شده است که به دفع سریع تر و راحت تر موها کمک می کند.

همچنین حاوی سلولز و بتاگلوکان است. ترکیب این دو ماده نیز برای راحتی دفع و بهبود کارایی سیستم گوارشی بسیار مفید است. با استفاده ی مداوم از این محصول دستگاه گوارشی سلامت بیش تری خواهد داشت. مالت موهای بلعیده شده را به صورت فشرده و لزج در می آورد. به همین دلیل هنگام دفع، سیستم گوارشی خراش نمی بیند.

ترکیبات و دوز مصرف

فرمولاسیون این خوراک حاوی مالت به میزان 43.7%، روغن، چربی، سلولز، بتاگلوکان، مخمرها و روغن دانه ی کتان است. برای استفاده از این محصول، هر گربه بالغ باید روزانه 6 سانتی متر خمیر استفاده کند. اگر گربه شما بد غذا است و از خوردن آن اجتناب می کند، می توانید خمیر را با غذای روزانه مخلوط کرده و سپس به گربه بدهید. دمای مناسب برای سرو مالت جیم کت، دمای اتاق است.

مهم ترین کاربرد و فواید خمیر مالت گربه جیم کت

اگv دقت کرده باشید گربه ها حیواناتی هستند که بیشتر وقت ها در حال لیسیدن دست و پا خود هستند اما با این کار مقداری زیادی از موهاشون هم میخورن دلیل اینکه موقع لیسیدن موهای بدنشان هم میخوردن به خاطر زبان گربه است زیرا زبون گربه برجستگی های خارمانندی داره که مثل دندونه های یک برس کمک میکنه تا موهاشو تمیز کنه اما این کار باعث بشه این موها در داخل معده جمع بشه و به حالت گلوله مویی دربیاد که درنهایت باعث بروز مشکل برای گربه ها میشه اما حالا راه حل این مشکل چیه و باید چیکار کرد ؟

خرید خمیر مالت گربه جیم کت 100 گرمی

با استفاده از خمیر مالت گربه به خاطر خاصیت هایی که داره باعث میشه گلوله موها در دستگاه گوارش حرکت کنند و دفع شوند به همین خاطر از این محصول به عنوان درمان یبوست هم استفاده می شود که  میتوانید ازپت شاپ لوسی پت با قیمت مناسب خریداری کنید.

وزن

100 گرم

تاریخ انقضا

2026

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر مالت گربه جیم کت 100 گرمی | GimCat Malt Paste”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *